Ltsz egy fantasztikus lnyt egy partyn. Odamsz hozz s azt mondod: ''Fantasztikus vagyok az gyban''. Ez a Direct Marketing.
--------------------------------------------- Ltsz egy fantasztikus lnyt egy partyn. Odamsz hozz s megszerzed a telefonszmt. Msnap felhvod s azt mondod: ''Szia, fantasztikus vagyok az gyban''. Ez a Telemarketing.
--------------------------------------------- Bartaiddal vagy egy partyn s megltsz egy fantasztikus lnyt. Egyik bartod odamegy hozz s rd mutatva gy szl: ''Õ fantasztikus az gyban''. Ez a Reklm.
--------------------------------------------- Ltsz egy fantasztikus lnyt egy partyn. Flllsz, megigaztod a nyakkendõdet, odamsz hozz s tltesz neki egy italt. Kinyitod neki az ajtt, flveszed a tskjt miutn õ elejtette. Felajnlod, hogy hazaviszed, majd ezt mondod: ''Mellesleg, fantasztikus vagyok az gyban''. Ez Public Relations (PR).
--------------------------------------------- Belsz az autdba, lassan hajtasz a vrosban s a nyitott ablakon t minden jrkelõnek odakiltod: ''Fantasztikus vagyok az gyban''. Ez a Spam (kretlen reklmkldemny).
--------------------------------------------- Ltsz egy fantasztikus lnyt egy partyn. Õ odamegy hozzd s gy szl: ''Hallom, fantasztikus vagy az gyban''. Ez a Brand Recognition (Mrkafelismers)
s ha az aktus utn azt mondja: ''Ht tnyleg fantasztikus vagy az gyban!'' Akkor az a vsrli elgedettsg.